• banner

À quali aspetti deve esse attentu durante l'operazione di prova di u cullettore di polvera?

Dopu chì u cullettore di polvera hà passatu l'operazione di prova, alcuni prublemi ponu accade durante u funziunamentu normale di l'equipaggiu di cullettore di polvera.Per questi prublemi, avemu bisognu à aghjustà in u tempu

Sapemu tutti chì i prudutti di u cullettore di polveri appena acquistati anu bisognu di passà l'ispezione di prova standard prima di pudè mette in usu.U cullettore di polvera deve esse attentu à se u fan, u cuscinettu, u saccu di filtru è altre parti ponu travaglià nurmale durante a prova., È attente à se a so temperatura di travagliu è u voluminu di l'aria di trasfurmazioni sò in a gamma qualificata.Quandu l'ispezione trova chì ùn ci hè micca prublema, l'esperimentu di rendiment di alcune funzioni di u cullettore di polvera pò esse realizatu.

Dunque, durante l'operazione di prova di u cullettore di polvera, avemu da esse prudente è attente à i seguenti punti:

1. Avemu bisognu di attentu à a vitezza è a direzzione di u fan è a temperatura di a freccia di vibrazione di u cuscinettu.

2. Quandu si tratta di u voluminu di l'aria è di i punti di prova, prima verificate s'ellu a pressione, a temperatura è altre dati sò coerenti cù u disignu.Sì ùn anu micca, avemu bisognu di aghjustà à u tempu.

3. Per a stallazione di u cullettore di polvera, prima verificate s'ellu ci sò sacchetti appiccicati, vistimenti, etc., è à u stessu tempu cuntrolla visualmente l'emissione di a chimney, per capiscenu l'infurmazioni in u tempu.

4. Hè necessariu di attentu à se l'equipaggiu di cullettore di polvera hà cundensazione di u saccu, se u sistema di scaricamentu di cendra hè unobstructed è s'ellu l'accumulazione di cendra affettarà l'operazione di l'ospiti.

5. Aghjustate u tempu di pulizia.L'operazione di pulizia hà un grande impattu nantu à u funziunamentu di a macchina.Dopu un bellu pezzu, a polvera hè faciule di caduta.Sè u tempu hè troppu cortu, u filtru sarà risturatu è a resistenza cresce, è l 'anzianu pò dinù causari lu filtru saccu a furia E ruttura, accussì avemu a attenti à stu.

working3


Tempu di Postu: Dec-30-2021