• banner

Chì sò l'articuli di stallazione di a valvula di impulsu elettromagneticu?

1.Quandu installà un solenoide à l'angolo retta, assicuratevi di ventilazione per pulisce i chips di ferru, scoria di saldatura è altri detriti chì restanu in u saccu d'aria è u tubu di soffiu, altrimenti a materia stranera serà lavata direttamente in u corpu di a valvula di impulsu dopu a ventilazione. pruvucannu danni à u diafragma è pruvucannu pulse Valve leaks.
2. Quandu a vàlvula di impulsu elettromagneticu sottumessu hè stallatu, u tubu di iniezione deve esse processatu in cunfurmità cù i requisiti di u disegnu.
3. 25, 40S sumergiti tippu è àngulu dritta valve impulsu elettromagneticu adopra u metudu di cunnessione threaded, hè necessariu di ventu una quantità apprupriati di sigillatura nastri materia prima nant'à u filu esterno di u pipe injection.Se a cinta di materia prima hè aduprata nantu à u filu internu di a valvula di impulsu elettromagneticu, a cinta di materia prima pò esse purtata in a valvula è causanu difficultà in u funziunamentu.
4. Prima di a stallazione, l'impurità in l'airbag è u pipa di soffiu deve esse pulita.Assicuratevi chì l'internu è l'esterno di l'airbag è u tubu di soffiu sò puliti è liberi di detriti.
Quandu si stallanu, l'O-ring di a valvula di impulsu di solenoide deve esse rivestitu cù lubricante.L'O-ring di a vàlvula di impulsu elettromagneticu ùn pò micca esse sguassatu è installatu prima nantu à a pipa di soffiu, altrimenti u sigillu ùn pò esse garantitu.
5. Dopu chì a valvula di impulsu elettromagnetica hè stallata, ùn hè micca permessa di saldare l'airbag è i flange cunnessi è u pipa di colpu di cunnessione per prevene a slag di saldatura o u diafragma tangshang à alta temperatura immediata, chì affettarà a vita di serviziu di u diafragma.
6. Per prutege a valvula di impulsu elettromagneticu, un filtru, una valvula di regulazione di pressione deve esse installata nantu à l'aria compressa o gas inerte in u pipeline di u saccu d'aria, è una valvula d'acqua d'acqua deve esse stallata à u fondu di u saccu d'aria.Assicuratevi chì a fonte d'aria compressa furnita hè pulita è secca.Inoltre, hè pulita regularmente secondu e cundizioni di u funziunamentu.Durante l'installazione o u trasportu, l'assemblea di a testa di pilotu di a valvula di solenoide hè stata accidentalmente colpita da un ughjettu duru, chì hà risultatu in a deformazione di a manica di u core di a valvula, è a colonna in muvimentu (armatura elettromagnetica) hè stata appiccicata in a manica di u core di a valvula o spustata inflexibly, facendu l'elettromagnetica. a valvula di impulsu incapace di inizià o Ùn pò esse chjusu o u diafragma rimbalza in u locu.A pressione di l'aria ùn hè micca alta, cusì chì u sistema di pulizia di cendri ùn pò micca travaglià nurmale.
7. U diamitru di u pipa di intake air bag ùn pò esse sceltu troppu chjucu, chì face chì a pressione di l'aria ùn pò micca esse furnita in u tempu è a valvula ùn pò micca soffià nurmale.
8.Offline filtru di saccu di impulsu, cunnetta in modu sbagliatu u filu di signale chì cuntrolla u cilindru offline à u terminal d'ingressu di u segnu di a valvula di solenoide, cusì chì a bobina di a valvula di solenoide serà energizata per un bellu pezzu, è serà brusgiata, facendu chì a valvula falla. per apre.
9.U tempu di signali di impulsu di a valvula di impulsu elettromagneticu hè troppu longu, chì face chì a valvula ùn sia micca chjusa in u tempu, l'iniezione ùn hè micca normale, è a fonte di gas hè perduta.Avemu cunsigliatu per utilizà una larghezza di impulsu di 80ms ~ 150ms.
10.Tighten i bulloni chì culliganu a valvula di impulsu elettromagneticu è a flange di l'airbag, altrimenti pruvucarà a fuga d'aria.
11. Verificate se a parte di cunnessione elettrica hè normale.Cunnette u filu di cuntrollu à u bloccu terminale di ogni controller elettricu CA, è fate attenzione à l'ingressu di u filu per ùn fà affruntà in l'altitudine per impedisce l'acqua di piovana di scorri.
12. In i zoni friddi, a valvula di impulsu elettromagneticu deve esse mantene calda.
13. Furnisce una pressione di l'aria moderata à u sistema di sacchetti d'aria è verificate s'ellu ci hè una fuga di installazione (pudete spazzola cù acqua saponata per verificà s'ellu l'interfaccia produce una fuga di bolle).
14. In a tappa di debugging di u sistema, pruvate a sequenza di spruzzo di a valvula di impulsu elettromagneticu, è ascolta s'ellu tutte e valvole pilota sò operanu nurmale è s'ellu u sonu di spruzzo di impulsu hè crisp.

image4


Tempu di posta: 06-Jan-2022