• banner

Chì sò e caratteristiche di u trasportatore a vite senza albero WLS?

WLS cunveyor viti shaftless hè un sviluppu tecnicu, prudutti.Hè adattatu per u trasportu verticale di materiali in polvere, granulari è grumosi, è pò ancu elevà u materiale cù una grande capacità di macinazione, cum'è cenere volante, scorie, calcariu, materia prima di cimentu, clinker di cimentu, cimentu, carbone, argilla secca, etc. A temperatura di u materiale in generale ùn supera i 250 gradi, è l'altezza di elevazione pò ghjunghje sin'à 40 m.Trasportatore a vite senza albero WLS per catena di piastre, equipaggiamento di sollevamento per scarico indotto da gravità.Sta macchina adopra l'alimentazione di tippu di flussu, u materiale scorri in a tramoggia da a catena di piastra à a cima, sottu à l'azzione di scaricamentu di gravità materiale.A catena hè una catena di piastra d'acciaio in lega fina, a parte di guida adopta un riduttore di superficia di denti duri.

I funziunalità principali

U trasportatore a vite senza albero WLS hè un tipu d'attrezzatura di trasportu di materiale di elevazione verticale, hà i vantaghji di struttura simplice, costu di mantenimentu bassu, trasportu, altezza di elevazione, operazione stabile, larga gamma di applicazioni, etc.

1) Picculu putenza di guida, l'usu di l'alimentazione di flussu, scaricamentu indottu, layout intensivu di hopper di grande capacità, quasi nisuna volta di materiale è fenomenu di scavà in l'elevazione di materiale, cusì menu putenza invalida.

2)Una larga gamma di elevazioni, stu tipu d'elevatori nantu à u tipu di materiale, caratteristiche di menu esigenze, ùn solu pò migliurà a polvera generale, materiali granulari chjuchi, è ponu migliurà a macinazione di materiali grossi, bona sigillazione, menu contaminazione ambientale.

3) Bonu funziunamentu, u principiu di cuncepimentu è u metudu di trasfurmazioni, tutta a macchina in funziunamentu, senza tempu di difettu più di 20.000 ore.Altezza di elevazione alta.L'elevatore funziona senza problemi, cusì pò ghjunghje à una altezza di elevazione più altu.

4) Longa vita di serviziu, l'alimentatore adopta un tipu d'influssu, ùn hè micca bisognu di usà materiale di scavà di bucket, l'estrusione è a collisione trà i materiali raramente si verificanu.A macchina in u disignu di u materiale in l'alimentazione, scaricamentu menu spargugliatu, riduce l'usura meccanica.

5.18 (1)


Tempu di Post: 18-May-2022