• banner

U principiu di funziunamentu di a valvula di scaricamentu di a stella

A vàlvula di scaricamentu di cenere in forma di stella hè l'equipaggiu principalu per l'equipaggiu di rimozione di polvera, l'arrestu di l'aria è l'alimentazione di altre equipaghji.Pò esse divisu in dui tipi: bocca quadrata è bocca tonda.I flange d'entrata è di uscita currispondenti sò spartuti in dui tipi: quadratu è tondu.Hè adattatu per materiali pulverulenti è materiali granulari, è hè largamente utilizatu in a prutezzione di l'ambiente, a metallurgia, a chimica, l'alimentariu, l'alimentariu è altri settori industriali.

A vàlvula di scaricamentu di cenere in forma di stella hè cumposta di trè parti: un mutore, un riduttore planetariu di differenza di marcia o un riduttore di cicloide à pin-rota, è un scaricatore di drago rotanti.Ci sò duie serie è 60 specificazioni.

Alias: scaricatore stella, scaricatore, valvola di scarico di ceneri a bocca quadrata, valvola di scarico di ceneri a bocca tonda

Vantaghji di u produttu di a valvola di scarico di polvera di tippu stella

1. A valvola di scarico di frassini in forma di stella prodotta da a nostra cumpagnia hà varietà di ghisa resistente à l'usura, saldatura di piastra di ferru, saldatura in acciaio inox, struttura di a catena, etc., chì risolve in modu efficace u prublema di scaricamentu di alta temperatura è resistenza di corrosione forte.

U nostru disignu unicu di u foru d'ispezione di a valvola di scaricamentu di cenere in forma di stella permette à i clienti di osservà u statutu di u scaricatore è a situazione di scaricamentu più intuitivamente.A nostra sucetà pò ancu persunalizà i prudutti cù altri materiali caratteristiche secondu e cundizioni di travagliu.

2. A valvula di scarico di frassini in forma di stella prodotta da a nostra cumpagnia hè furmata da un casting di una volta di ghisa macinata à bola d'alta resistenza à l'usura, è u scaricatore hà sviluppatu indipindentamente una fossa d'osservazione chì altri fabricatori ùn anu micca, chì hè cunvenutu per osservendu a situazione di scaricamentu di cendre.

3. A valvola di scarico di frassini in forma di stella adopta a struttura di saldatura di piastra d'acciaio, a lama hà una bona resistenza à l'usura, è a struttura di cunnessione rigida di a pala è l'arbulu di trasmissione hè compatta, affidabile, ligera è risparmiu d'energia.

working


Tempu di Postu: Dec-30-2021