• banner

Selezzione è mantenimentu di u cullettore di polveri di legnu in a fabbrica di mobili

Selezzione di u cullettore di polvera di u legnu in una fabbrica di mobili
1. A dispersione di polvera hà una grande influenza nantu à u cullettore di polvera di u legnu di a fabbrica di mobili.Per quessa, quandu selezziunate u cullettore di polvera per a fabbrica di mobili, pò esse sceltu secondu u gradu di dispersione di polvera.In a selezzione di u cullettivu di polvera di fabbrica di mobili, deve ancu esse cunsideratu da u voluminu di polvera di u situ è ​​​​di polvera media è altri fattori cumpleta, ponu esse determinate riferenu à i paràmetri tecnichi è u tipu di u cullettivu di polvera, i pruduttori di l'equipaggiu generale daranu suggerimenti currispundenti.
2. In u cullettivu di polvara di gravità è inerzia, u putere di u cullettore di polvera di a fabbrica di mobili impurtati cù un grande cuntenutu di polvera hè più altu, chì aumenterà u cuntenutu di polvera di l'esportazione, è ùn pò micca fà chì u cullettore di polvera hà una bona putenza.L'equipaggiu in u cullettore di polvera di u filtru, a cuncentrazione iniziale di polvera hè bassa, a funzione generale di rimozione di polvera hè megliu.Per quessa, hè megliu aduprà u cullettivu di polvara di legnu in a fabbrica di mobili in a gamma di cuncentrazione iniziale di polvera sottu 30g/Nm3.
Manutenzione di u cullettore di polvera di u legnu di fabbrica di mobili:
U funziunamentu di u cullettore di polvera hè spressione da a quantità di gasu chì pò esse trattatu, a perdita di resistenza è l'efficienza di eliminazione di polvera quandu u gas passa per u cullettore di polvera.Ci sarà qualchì parte di usura in u prucessu di usu longu tempu.Per fà chì e parti ùn affettanu micca u funziunamentu di l'equipaggiu tutale, allora u cullettore di polveri di u legnu ùn pò esse ignoratu in a riparazione è u mantenimentu di ogni ghjornu:
1. Quandu principia, l'aria compressa deve esse cunnessu à u tank di almacenamentu di l'aria prima, è dopu u putere di cuntrollu deve esse cunnessu per inizià u dispusitivu di scaricamentu di cendra.Ma s'ellu ci sò altri dispositi in u sistema, l'equipaggiu downstream deve esse principiatu prima.
2, chjusu, per assicurà chì l'accessori per a rimozione di polvera è u fan di scarico pò cuntinuà à travaglià per un periudu di tempu, ma deve esse nutatu chì quandu l'accessori per a rimozione di polvera smettenu di travaglià, l'accessori per l'eliminazione di polvera deve esse puliti ripetutamente, per sguassate a polvera nantu à u saccu di filtru di polvera, per ùn avè micca causatu u saccu di pasta per l'influenza di l'umidità.
3. Quandu a macchina hè chjusa, a fonte di l'aria cumpressa ùn deve esse tagliata, soprattuttu quandu u fanale hè travagliatu, l'aria compressa deve esse furnita à u cilindru di a valvula di elevazione per assicurà l'elevazione.
news9


Tempu di Postu: Feb-10-2022