• banner

* Requisiti da esse rispettati durante l'applicazione di trasportatori a vite

I trasportatori a vite sò comunmente cunnisciuti cum'è augers a vite.Sò adattati per u trasportu horizontale o verticale à corta distanza di materiali pulveri, granulari è blocchi.Ùn sò micca adattati per trasmette materiali chì sò periscibili, viscosi è faciuli d'agglomerate.A temperatura ambiente di u funziunamentu hè di solitu -20 ~ 50 ℃..U trasportatore di viti hè generalmente cumpostu di trè parti: u corpu di trasportatore di viti, u dispusitivu di entrata è di fora, è u dispusitivu di guida.U corpu di a macchina di a vite hè cumpostu di trè parti: sezione di testa, sezione media è sezione di coda.U trasportatore a vite hà una struttura avanzata, una forte adattabilità, una bassa resistenza, una longa vita, un mantenimentu còmode è un dispositivu di prutezzione.

Durante l'applicazione di u trasportatore a vite, deve esse osservatu i seguenti requisiti:

1. Duranti u funziunamentu di u trasportatore di viti, l'articuli in u disignu di l'articuli trasportati deve esse rispettati, è a capacità di cuncepimentu di u trasportatore di vite deve esse osservatu.

2. Hè deve esse nutatu chì ogni tipu di persunale ùn hè micca permessu di tuccà e parti in muvimentu di u trasportatore di cinturione, è i non-prufessiunali ùn sò micca permessi di tuccà cumpunenti elettrici, buttoni di cuntrollu, etc.

3. Duranti u funziunamentu di u trasportatore di viti, ùn hè micca permessu di disconnect l'inverter in u stadiu posteriore.S'ellu hè determinatu chì i bisogni di mantenimentu, deve esse realizatu quandu u funziunamentu di l'inverter hè firmatu, altrimente l'inverter pò esse dannatu.

4. Quandu u trasportatore di viti si ferma, appughjà u buttone d'arrestu è aspittà chì u sistema si ferma prima di taglià l'alimentazione principale.

U trasportatore a vite in polvere pò realizà un trasportu horizontale, inclinatu è verticale, è u trasportu pò ancu formà una linea di trasportu spaziale.A linea di trasportu di u trasportatore a vite in polvere hè generalmente fissata.U trasportatore a vite in polvere hà una grande capacità di trasportu è una longa distanza di trasportu.Si pò ancu compie parechje operazioni di prucessu à u stessu tempu durante u prucessu di trasportu, è hè largamente utilizatu.

conveyor1


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021