• banner

* Principi è vantaghji di e valvole elettriche è pneumatiche

Valvule elettriche sò generalmente custituiti da attuatori elettrici è valvule.A valvula elettrica usa l'energia elettrica cum'è putenza per guidà a valvula attraversu un attuatore elettricu per realizà l'azzione di apertura è chjusa di a valvula.Per ghjunghje u scopu di cambià u mediu di pipeline.A vàlvula elettrica hà una forza operativa più grande di e valvole ordinarie.A velocità di cambiamentu di a valvula elettrica pò esse aghjustata.A struttura hè simplice è faciule di mantene.Pò esse usatu per cuntrullà l'aria, l'acqua, a vapuri, i varii media corrosivi, fangu, oliu, metalli liquidi è media radiuattivi, etc. U flussu di vari tipi di fluidi.

E valvole pneumatiche sò valvole guidate da aria compressa.L'aria compressa hè aduprata per spinghje i multipli setti di pistoni pneumatici cumminati in l'attuatore per spustà, è a forza hè trasmessa à a traversa è e caratteristiche di a pista di curva interna, chì spinge u spindle cavu per girà.U discu di l'aria compressa hè mandatu à ogni cilindru, è e pusizioni d'entrata è di uscita di l'aria sò cambiate per cambià a rotazione di u spindle.Direzzione, sicondu i bisogni di u torque di rotazione di a carica (valve), u numeru di cumminazzioni di cilindru pò esse aghjustatu per guidà a carica (valvola) per travaglià.E valvole pneumatiche ponu esse aduprate per cuntrullà u flussu di vari tipi di fluidi cum'è l'aria, l'acqua, a vapuri, diversi media corrosivi, fangu, oliu, metalli liquidi è media radiuattivi.

I vantaghji di e valvole elettriche è pneumatiche:

1. Valvula Pneumatic hà bonu effettu nant'à u gasu mediu è picculu diametru pipa liquidu, low cost è mantenimentu còmuda.Disadvantages: Affettatu da i fluttuazioni di a pressione di l'aire, hè faciule per esse affettatu da l'acqua in a pressione di l'aria in l'inguernu sittintriunali, facendu chì a parte di trasmissione si congela è ùn si move micca.In generale, a pneumatica hè più veloce di l'elettrica, è l'elettrichi sò lampi doppiu.U prezzu di pneumatici hè relativamente altu.

2 A valvula elettrica hà un bonu effettu nantu à u gasu di diametru di tubu mediu è grande di liquidu, è ùn hè micca affettatu da u clima.Ùn hè micca affettatu da a pressione di l'aria.Disvantages: altu costu, micca bè in ambienti umidi.

3. Azzione lenta di valves ilettricu.Ùn ci hè micca parechje marche di valve elettriche chì ponu ottene a prova di splusioni.E valvole pneumatiche si movenu rapidamente, è a prova di esplosione hè relativamente più prezzu di quelli elettrici.

4. Valvula elettricu sò usati in certi lochi cù diametri di pipa grossi, perchè hè difficiule di fà pneumaticamente, ma l'stabilità di e valvole elettriche ùn hè micca bè cum'è quella di u cambiamentu pneumaticu.L'attuatore avarà una marmellata di denti per un bellu pezzu.E valvole pneumatiche anu una alta velocità di commutazione è una alta precisione, ma anu da esse stabile.Fonte di gas.

source1


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021