• banner

Notes nantu à l'usu di un picculu cullettore di polveri di saccu di caldaia

In l'attuale industria di u cullettore di polveri di saccu di caldaia, i tipi di mobili di u fornu sò di più in più, stu fenomenu rende l'industria di u mobili di u fornu di più è più prusperu.Avà quandu u fornu, hè u bisognu di assai di arnesi fornu, cù sti picculi cullettivu di polvara saccu di caldaia, pudete brusgià una varietà di diversi tipi di elementi, diverse forme di prudutti, cù questi prudutti, pudete fà a nostra vita arricchita.L'usu di l'arnesi di u fornu rende ancu cunvenutu per aghjunghje quandu si spara u fornu.A vita di a ghjente hà assai à fà cù i forni.Qualchì porcellana sparata in u fornu pò serve a vita di e persone assai convenientemente.

A struttura di a caldaia chjuca di filtru saccu hè più cumplessa, principalmente per aumentà u so rendimentu, l'istituzioni basi in più di a scatula di raccolta di polveri, ci sarà fan centrifuga è altre parti, tutti questi sò per l'istituzioni chjave, avà i prudutti sò ancu uniti à l'. sistema di cuntrollu microcomputer, u funziunamentu di i travagliadori vi aghjunghje hè còmuda, u so principiu funziunamentu, oltri a l 'usu di l' influenza di gravità, Also tirà lezioni da l 'influenza di fattori airflow, si pò dì à esse assai pratica.

Precauzioni per a preparazione è u funziunamentu prima di utilizà un picculu filtru di saccu di caldaia:

1. Preparazione prima di usu.Verificate a tenuta di l'aria di l'articulazione di u cullettore di polvera è u canna fumaria, u cullettore di polvera è a tramoggia di cendra, a tramoggia di cendra è u dispositivu di scaricamentu di cendra, u dispusitivu di trasportu di cendra è cusì, a fuga di cendra, u fenomenu di fuga d'aria.Turn off the baffle valve, principià u fan, è gradualmenti apre u grande valve baffle dopu à nisun fenomenu anormali, cusì chì u cullettore di polvara attraversu a quantità specificata di gas di polvara.

2. Requisiti tecnichi di cullettore di polvara durante u funziunamentu.Prestate attenzione à e parti di usura cum'è u cambiamentu di u muru internu di u cilindru esterno, u cambiamentu di a diferenza di pressione è a scaricazione di u culore di fumu.Quandu a temperatura di u gasu polvera cambia o l'umidità diminuisce, fate attenzione à l'aderenza di u polu, u bloccu è a corrosione.A tenuta di l'aria di ogni parte di u cullettore di polvera, è u cambiamentu di u flussu di gasu è a cuncentrazione di polvera di u cilindru sò verificati.

4.2 (3)


Postu tempu: Apr-02-2022