• banner

Sughjetti chì necessitanu attenzione in l'usu di u cullettore di polveri di cartuccia di impulsi

1. Sottu u funziunamentu normale, perchè ci pò esse un risicu di u focu causatu da scintille in l'internu di u cullettivu di polvera, hè necessariu di evitari di portà cigarette butts, lighters è altri flares o combustibles in l'equipaggiu circundante durante l'operazione.

2. Dopu à a stallazione di l'equipaggiu, l'equipaggiu deve esse verificatu per vede s'ellu ci hè una fuga d'aria.Se ci hè una fuga d'aria, deve esse risolta in u tempu per evità di affettà l'efficienza di rimozione di polvera.

3. Dopu à a stallazione di l'equipaggiu, prima verificate s'ellu a cunnessione di a linea hè curretta, è aghjunghje l'oliu lubricating à ogni parte di l'equipaggiu, basta à pruvà s'ellu ogni parte di e parti pò funziunà nurmalmente, per prevene danni à e parti.

4. U cartuccia di filtru in u cullettore di polvera di u cartuccia di impulsu appartene à e parti vulnerabili.Si deve esse verificatu regularmente.
In u funziunamentu normale di u cullettore di polvera di cartuccia di filtru di impulsi, prima di tuttu, i particeddi chì cuntenenu polvera averà l'entrata di l'aria superiore direttamente in u fondu di l'equipaggiu per a preparazione di polvera, è dopu u flussu d'aria entrerà direttamente in a camera di polvera di a casella superiore. da u fondu, è i particeddi di polvera fina seranu assorbiti nantu à a superficia di u materiale di filtru di novu.U gasu pulitu filtratu passa per u cilindru di u filtru è entra in a camera d'aria pulita di u corpu superiore di a scatula è hè direttamente scaricatu in l'atmosfera da u portu di scarico.

01

01


Tempu di Postu: Jul-13-2021