• banner

Punti principali di l'ispezione durante u funziunamentu di prova di u cullettore di polveri di a caldaia in borsa

U funziunamentu di prova di u cullettivu di polvera di a caldaia di saccu-saccu hè di assicurà l'effettu dopu è assicurà chì hè infallibile.Lasciami dicu i punti principali di l'ispezione durante l'operazione di prova di u cullettore di polveri di a caldaia in borsa.

1. A situazione di stallazione di u saccu di filtru, s'ellu ci hè una goccia di saccu, bocca libera, abrasione, etc., dopu l'usu, pò esse ghjudicatu da l'ispezione visuale di l'emissione di a chimney dopu chì hè stata messa in opera.

2. A direzzione di rotazione, a vitezza, a vibrazione è a temperatura di u fan.

3. Prestate attenzione à s'ellu ci hè condensazione in u baghouse di u cullettore di polvera di a caldaia.Impedisce l'otturazione è a corrosione.Quandu l'accumulazione di polvera hè seriu, affettarà a produzzione di u mutore principale.

4. Sia u voluminu di l'aria di trasfurmazioni è a prissioni è a temperatura di ogni puntu di prova sò coerenti cù u disignu.U funziunamentu di u cullettore di polvera di u fabricatore di u cullettivu di polveri ùn solu micca direttamente affetta u funziunamentu affidabile di u sistema di rimozione di polvera, ma ancu in relazione à u funziunamentu normale di u sistema di produzzione, a sanità ambientale di l'attellu è i residenti circundante, l'usura è vita di i pale di fan, è u riciclamentu economicu di materiali preziosi.U collettore di polveri di a caldaia separa a polvera da i gasi di fumu.I cullettori di polveri di caldaie sò cumunimenti utilizati equipaghji ausiliari in caldaie è in a produzzione industriale.A so funzione hè di caccià u fumu è a polvera particulata in u carburante di a caldaia è u gasu di scarico di combustione, riducendu cusì assai a quantità di fumu è polvera scaricata in l'atmosfera.Questu hè un equipamentu impurtante di prutezzione di l'ambiente per a contaminazione ambientale di Gaishan è per migliurà a qualità di l'aria.

5. L'ajustamentu di u ciculu di pulizia è u tempu.Stu travagliu hè un fattore impurtante chì afecta u funziunamentu è u funziunamentu di a cullizzioni di polvera.Se u tempu di pulizia hè troppu longu, a strata di polvera attaccata serà eliminata, chì pruvucarà fughe è danni di u saccu di filtru.Se u tempu di rimozione di a polvera hè troppu cortu è a polvera nantu à u saccu di filtru ùn hè micca stata ancu sguassata, l'operazione di filtru serà ripresa, chì restituverà a resistenza rapidamente è s'arrizzò gradualmente, chì eventualmente affettarà u so effettu di usu.
image2


Tempu di posta: 06-Jan-2022