• banner

Cumu fà un scheletru di rimozione di polvera

1. Classificazione di u scheletru di rimozione di polvera

Cilindricu, ovale, diamante, busta, piatta, busta, trapezio, stella, primavera.

Siconda, a pruduzzione di scheletru di rimozione di polvera

A gabbia di u saccu, cunnisciuta ancu com'è scheletru, hè furmata da saldatura una volta cù un equipamentu speciale.A qualità di u scheletru influenza direttamente u statu di travagliu è a vita di serviziu di u saccu di filtru.A cumpagnia introduce una tecnulugia di saldatura avanzata per ùn solu assicurà chì ogni scheletru chì abbanduneghja a fabbrica hè saldatu fermamente, l'apparenza hè liscia è dritta, ma ancu A velocità di saldatura hè assai migliurata, è a capacità di produzzione annuale di a cumpagnia hè parechji milioni di metri, è u A superficia hè galvanizzata o spruzzata dopu a post-processazione.Comu cumuni sò u scheletru circular, u scheletru multi-articulazione, u scheletru trapezoidale è u scheletru di primavera.L'altri trattamenti di a superficia ponu ancu esse realizati secondu e esigenze specifiche di e cundizioni di travagliu di i clienti, è parechji scheletri ponu esse persunalizati.

1. Cù una struttura circular, i ribs longitudinali è l'anelli anti-stretching di a cage di u saccu sò distribuiti uniformemente, è anu abbastanza forza è rigidità per prevene danni è deformazione.A bocca di u saccu hè sicuru quandu soffia.

2. U quadru di u saccu di filtru hà abbastanza rigidità per sustene a pressione di u gasu di u saccu di filtru in u statu di filtrazione è di pulizia, assicurendu chì a deformazione plastica hè menu di 3MM dopu à curriri sottu 3000PA pressione negativa per 1H, è i giunti di saldatura. ùn anu micca fenomenu di de-soldatura.

3. Tutti i punti di saldatura di u quadru di u saccu di filtru sò saldati fermamente, è a superficia di l'area di saldatura hè liscia è libera di cracke è fossi.Nisuna desoldatura, saldatura virtuale è saldatura mancante.

4. A superficia di u quadru di u saccu di filtru in cuntattu cù u saccu di filtru hè liscia è pulita, senza cicatrici di saldatura, irregolarità è burrs.

5. A superficia di u quadru di u saccu di filtru hè trattatu cù resistenza à a corrosione è a temperatura, è a capa trattata ùn hà micca peeling.

6. U materiale di u scheletru hè fattu di 20 # azzaru di carbonu, è a linea di produzzione di scheletru hè aduprata per a furmazione di una volta per assicurà a dritta è a distorsione.U quadru di u saccu di filtru hè liscia è senza bavature dopu a saldatura di testa, è hà abbastanza forza per prevene dissaldatura, dissaldatura, saldatura virtuale è fenomenu di fuga.

7. A gabbia di u saccu adopra a tecnulugia di spraying, è u revestimentu hè fermu, resistente à l'usura è resistente à a corrosione, chì evita a ruggine di a superficia di u scheletru è u ligame di u saccu di filtru dopu chì u cullettore di polvera travaglia per un periudu di tempu, assicura u cambiu di borsa liscia, è riduce u cambiamentu di u saccu durante u prucessu di cambiamentu di u saccu.danni.

3. Requirements per l'attenzione quandu u scheletru di u cullettore di polvera

U quadru di rimozione di polvera utilizatu da u cullettore di polvera generalmente deve esse attentu à u fattu chì u quadru stessu ùn pò micca avè burrs o punti di saldatura.A maiò parte di i quadri chì avemu usatu in oghje sò processati, cum'è galvanizzati, cromati, etc., per impediscenu u cullettivu di polvera.U scheletru hè affettatu da l'ambienti di u funziunamentu in u prucessu di usu, è serà corrodutu è rottu prima, chì affettarà l'efficienza di rimozione di polvera è u funziunamentu di tuttu u cullettore di polvera.

S'ellu ci sò bavature nantu à u quadru di rimozione di polvera determina se u saccu di filtru di rimozione di polvera hà una vita più longa.A bava pruvucarà graffi è graffi à u saccu di filtru durante u prucessu di rimozione di polvera.Dopu chì u saccu di filtru di rimozione di polvera hè dannatu, a polvera accumulata in tuttu u prucessu di eliminazione di polvera serà scaricata cù a ferita.À questu tempu, l'equipaggiu tutale di rimozione di polvera deve esse fermatu, chì affetterà assai a rimozione di polvera.efficienza è tuttu u prucessu di produzzione.

sdsdsd


Tempu di Postu: Mar-02-2022