• banner

* Cumu migliurà l'efficienza di u travagliu di u cullettore di polveri di legnu?

1. In a fabricazione specifica, per riduce megliu u fumu è u polu causatu da a ventilazione naturali di a cunchiglia di shredder, quandu e materie prime sò secche, sò spessu spruzzate à l'entrata è à a surtita, chì aggravarà u bloccu di u polu. saccu è l'alimentatore vibrante.

2. U paràmetru di u puntu di rimozione di polvera ùn hè micca assai efficace.Indipendentemente da chì l'attrezzatura hè attivata o disattivata, a maiò parte di a rimozione di polvera di u trasportatore di cinturione sottu ùn hè micca affettata.Dunque, dapoi u principiu di u trituratore, u generatore ùn hè micca operatu, è u prossimu settore di trasportatori di cinturione hè stata in fume è polvera.

3. I trasportatori spirali è e roti di griglia trasportanu l'equipaggiu di cullettore di polvera di u legnu per cullà u fumu è u polu, chì aumenta u cunsumu d'energia è a quantità di travagliu di mantenimentu per l'equipaggiu industriale.Hè spessu necessariu di sguassà u trasportatore di cinturione di griglia.Da una perspettiva à longu andà, a flange di u trasportatore di cinturione hè ventilata naturalmente, è u silo hè ventilatu naturalmente.

4. A machina è l'equipaggiu ùn sguassate micca continuamente a cendra, per quessa, a ventilazione naturali hè un prublema difficiule chì ùn pò esse ignoratu quandu u cullettore di polveri di u legnu hè in funziunamentu normale.L'area di filtrazione tutale di a machina è l'attrezzatura hè troppu chjuca, l'effettu propiu di a ventilazione naturale specifica ùn hè micca abbastanza, è a giacca di polvere è a cavità interna di a macinazione ùn ponu micca pruvucà una ligera pressione negativa, risultatu in fumu è polvera eccessiva in u macinu. ambiente circundante.

Aghju spartutu cun voi a quistione nantu à u cullettore di polveri di legnu.Fatemi sapè brevemente.Sì avete qualchì quistione, per piacè cuntattateci.

collector1


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2021