• banner

Mantenimentu quotidianu è mantenimentu di i cullettori di polveri industriali

Cù u sviluppu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, più è più cullettori di polveri industriali sò pruduciuti, trà i quali i cullettori di polveri di cartuccia di filtru sò largamente usati in l'alimentariu, cimentu, chimica, trasfurmazioni di metalli, polveri spiciali è altri campi industriali.U cullettore di polveri di cartuccia di filtru hè faciule da rompe dopu avè usatu per un bellu pezzu, cusì u mantenimentu è u mantenimentu di u cullettore di polveri di cartuccia di filtru hè particularmente impurtante.

4

Avemu bisognu di fà i seguenti:

(1) Determinate a quantità di polvera cullucata da l'equipaggiu di dedusting è determina u ciculu di scaricamentu di cendra secondu a quantità di polvera raccolta da u sistema di dedusting.

(2) Determina u ciculu di drenaje secondu l'accumulazione d'acqua in l'airbag di u separatore aria-acqua in u sistema di aria compressa.

(3) Verificate sempre se u sistema di pulizia di impulsi di u cullettore di polvera soffia normalmente.S'ellu ùn hè micca normale, fucalizza nantu à cuntrollà se u diafragma di a valvula di impulsu è a valvula solenoide sò malfunzionati o danati, è deve esse riparati o rimpiazzati in u tempu.

(4) Verificate regularmente se l'operazione di l'equipaggiu hè normale secondu a fluttuazione è a fluttuazione di a resistenza operativa di l'equipaggiu.

(5) Verificate regularmente l'usu di i pezzi di usu secondu a lista di i pezzi di usu è di rimpiazzà in u tempu.

(6) Aghjunghjite regularmente l'oliu lubrificante à e parti chì deve esse lubricate nantu à l'equipaggiu.U riduttore di pinwheel cicloidale deve rimpiazzà u grassu 2# basatu in sodiu in u gearbox ogni sei mesi, è i punti di lubricazione di cuscinetti duveranu esse rimpiazzati cù 2# grassu basatu in litiu una volta à settimana.

(7) Verificate regularmente se u trasmettitore di pressione differenziale hà un bloccu di cenere, è pulite à tempu.

Hè u mantenimentu è u mantenimentu di i cullettori di polveri industriali, spergu per aiutà.


Postu tempu: Apr-19-2022