• banner

Cullettore di polvera di ciclone

U cullettore di polveri multitubi in ceramica hè un equipamentu di rimozione di polvera cumpostu da parechje unità di cullezzione di polveri di ciclone di ceramica parallele (cunnisciutu ancu cum'è ciclone di ceramica).Pò esse cumpostu di unità di cullezzione di polvera di ciclone di ceramica generale o unità di cullettore di polvera di ciclone DC, queste unità sò cumminate organicamente in una cunchiglia, cù un tubu di ingressu tutale, un tubu di scarico è una tramoggia di cenere.A rimozione di cenere di a tramoggia di cendra pò avè parechje forme di rimozione automatica di cendra, perchè stu equipamentu hè cumpostu di pipa di ciclone di ceramica, chì hè più resistente à l'usura cà a pipa di ghisa, è a superficia hè più liscia, cù resistenza à l'acidu è à l'alkali, cusì pò. ancu esse a rimozione di polvera bagnata.
Scopu di l'applicazione è Vantaghji
Hè adattatu per u cuntrollu di polvera di vari tipi è modi di combustione di caldaie industriali è caldaie di centrali termali.Cum'è u furnace à catena, u furnace reciprocating, u furnace di ebollizione, u furnace di carbone, u fornu di carbone pulverizatu, u fornu di ciclone, u furnace di lettu fluidizatu è cusì.Per l'altri polveri industriali, u cullettore di polvera pò ancu esse usatu per trattà, ma ancu per utilizà u cullettore di polvera per u cimentu è altri valori pratichi di ricuperazione di polvera.
I vantaghji principali di u ciclone sò i seguenti.
1 (2)
U cullettore di polvera di ciclone ùn hà micca parti in muvimentu in l'internu, mantenimentu faciule. A fabricazione, a gestione hè assai cunvene; Taglia chjuca, struttura simplice è prezzu prezzu quandu si tratta di u stessu voluminu d'aria; Quandu s'utilice cum'è un cullettore di pre-dust, pò esse stallatu verticalmente è Hè còmuda à aduprà.Quandu si tratta di grande volume d'aria, hè faciule d'utilizà parechje unità parallele, è a resistenza di l'efficienza ùn hè micca affettata.Pudendu resiste à alta temperatura di 4O ℃, cum'è l'usu di materiali speciali resistenti à alta temperatura, ma ancu pò sustene a temperatura più alta.
L'eliminatore di polvera cù un rivestimentu resistente à l'usura pò esse usatu per purificà a polvera alta abrasiva. Fumo crudu; Puderà lavare in seccu, hè favurevule à a ricuperazione di polvera preziosa.
U cullettore di dust Cyclone hè un tipu di rimozione di polvera device.The mecanismu di rimozione di polvera hè di fà rotate u flussu d'aria chì cuntenenu polvera, cù l'aiutu di forza centrifuga per separà e particelle di polvera da u flussu d'aria è catturà in u muru, è dopu cù l'aiutu. di gravità à fà i particeddi polvara falà in u polvara hopper.Each parte di u ciclone hà un certu rapportu di taglia, è u cambiamentu di ogni rapportu pò influenzallu l'efficienza è a perdita di pressione di u ciclone, trà quali u diamitru di u ciclone, u A dimensione di l'entrata di l'aria è u diametru di u tubu di scarico sò i principali fatturi chì influenzeanu. Quandu si usanu, deve esse nutatu chì quandu si supera un certu limitu, i fatturi favurevuli ponu ancu esse trasfurmati in fattori sfavorevoli. migliurà l'efficienza di a rimozione di polvera, ma aumenterà a perdita di pressione, cusì l'ajustamentu di tutti i fatturi deve esse cunsideratu.
1 (1)


Tempu di post: 19-ghjugnu-2021