• banner

A cumpusizioni è a classificazione di a valvula di scaricamentu di cendre

A vàlvula di scaricamentu di cenere hè l'equipaggiu principalu per l'equipaggiu di rimozione di polvera, l'approvvigionamentu di l'aria è l'alimentazione di altre equipaghji, adattatu per materiali in polvere è materiali granulari.Per a prutezzione di l'ambiente, a metallurgia, a chimica, l'alimentazione, l'alimentazione, l'energia è altri settori industriali largamente utilizati.
A valvula di scaricamentu di cenere (dispositiu di scaricamentu di stella) hè cumposta da un mutore, un riduttore planetariu di differenza di denti (X) o un riduttore cicloidale di pilone (Z) è un dispositivu rotativu di scaricamentu di drago.A valvula di scaricamentu di cenere elettricu hà duie serie, 60 tipi di specificazioni.Tipo A per flange di entrata e di uscita, tipo B per flange tonde.
Valvula di scaricamentu di cenere elettricu ordinariu: pò esse usata in 80 gradi sottu è a temperatura normale di u materiale di solitu, pò esse cuntinuu è uniforme à u tubu di alimentazione, è in u sistema è a separazione di u dipartimentu di raccolta di polvera, a valvula di scaricamentu di cendre elettrica pò esse usata cum'è una funzione di u dispusitivu di scaricamentu.
Valvula di scaricamentu elettricu di tippu di cumpressione: adotta un rotore chjusu, pò esse largamente utilizatu in u tipu di pompa, u sistema di trasportu di l'aria di u tippu di consegna è l'equipaggiu di trasportu di pressione negativa, a valvola di scarica elettrica pò assicurà chì u tubu di trasportu di pressione d'aria ùn perde micca, pò stabile trasportu è finisce. materiale, cusì a valvula di scaricamentu ilettricu in questa zona hè chjamata macchina di serratura, ùn pò micca solu resistà à a tensione, à u stessu tempu cù a funzione nurmale.
Valvula di scaricamentu di cenere elettricu resistente à alta temperatura: secondu u trasferimentu di materiale differente è l'aumentu di a temperatura di l'ambienti di a temperatura di l'apertura di l'alimentazione perchè l'espansione di u corpu, è ancu à u sistema di cuscinetti è di sigillatura d'oliu, cuncepisce a valvola di scarica elettrica resistente à alta temperatura chjusa. a struttura di u fanàticu muntatu, e so parti in muvimentu in cuntattu cù u materiale di e parti di u corpu di scatula separati, ponu un funziunamentu stabile è u sistema di guarnizione di l'oliu di cuscinetti ùn hè micca affettatu da l'alternanza di a temperatura è di u travagliu normale, Valvula di scarica elettrica micca solu resistente à alta temperatura, pò ancu secondu. à i materiali duvuta à a temperatura di aspirazione è a polvere di metallicità trasporta è accettata, hà l'effettu assai bonu per tali ughjetti anu penetrabilità, penetranu in i materiali di u dispositivu di guarnizione d'oliu di cuscinetti, portanu à danni à u funziunamentu di a macchina ùn hè micca affettatu da, hè fora di l'outfit. , e caratteristiche di a valvula di scarica elettrica ùn entreranu micca in cuntattu cù u materiale.
news10


Tempu di Postu: Feb-10-2022