• banner

* Attenzione deve esse pagatu à questi punti durante l'usu di u miscelatore di umidificazione

Punti per attentu à l'usu di umidificatori di polvere:

1. U filtru in u sistema di furnimentu d'acqua di l'umidificatore di polvera deve esse drenatu regularmente.

2. Leghjite stu manuale in anticipu prima di utilizà l'umidificatore di polvera.

3. L'umidificatore di polvera cunsidereghja u tubu di l'approvvigionamentu di l'acqua è a preservazione di u calore di tutta a macchina cum'è appropritatu secondu e cundizioni di temperatura in parechji lochi.

4. Dopu avè debugging l'umidificatore di polvera, l'utilizatore ùn cambia micca u supply d'acqua à vuluntà.

5. I parti rotanti di l'umidificatore di polvera sò furnuti cù ugelli d'oliu, è l'oliu lubricante deve esse cumpletu regularmente quandu in usu.

6. Quandu l'umidificatore di polvera hè chjusu durante una mancanza di energia durante u funziunamentu, i materiali in l'umidificatore deve esse puliti à traversu l'uscita d'emergenza in tempu per evità difficultà à riavvia.

7. A grassa lubricante o l'oliu lubricante deve esse aghjuntu regularmente à u reductore di umidificatore di polvera (sicondu a cundizione di u riduttore).

8. L'umidificatore di polvera si alimenta uniformemente è quantitativamente, è mantene a cendra sottu u silo lisu, è l'arcu ùn deve esse ripetutu.

9. Se l'umidificatore di polvera hè ripetutamente bluccatu, verificate u cuscinettu è u relay termale è l'interruttore d'aria in u cabinet di cuntrollu.Per piacè rimpiazzà s'ellu hè difettu.

mixer


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021