• banner

Cumu pudemu migliurà u rendiment di u scheletru di polvera?

Cum'è u scheletru di u cullettore di polvera di borsa, l'impurtanza di a so qualità hè evidenti.Allora cumu pudemu rinfurzà u rendiment di u scheletru di polvera?Spraying electrostatic di scheletru di rimuzzioni di polvara hè una bona misura di prutezzione, chì serà assai megliu cà u scheletru generale di eliminazione di polvera galvanizzata.

1, scheletru di rimozione di polvera galvanizzata hè faciule da esse affettata da i fatturi ambientali è a corrosione, chì riduce direttamente a vita di u cullettore di polvera è di u saccu di polvera.

2, u scheletru di polvera dopu l'aderenza di stampa è a forza meccanica aumenteranu.

3. Dopu à spraying, u scheletru di rimuzzioni di polvera pò suppurtà u rapportu attuale.

4, per via di u spraying, a superficia hè liscia, favurita à a stallazione.

Principiu di spraying scheletru di polvera: l'usu di u fenomenu di scaricamentu corona adsorbimentu di rivestimentu in polvere nantu à a pezza.U prucessu hè: Powder for powder by system by gas in the air compressed air gun spray, the gun front with high voltage electrostatic generator of high pressure, due to the corona dicharge, vicinu à a so carica intensiva, powder by the gun nozzle jet, a furmazione di revestimentu di particeddi caricati, hè u rolu di a forza elettrostatica, succhiata in u so travagliu polare oppostu, cù l'aumentu di u numeru di spruzzo di polvera, hè, più accumulazione di carica, Quandu u gruixu hè determinatu, per via di a repulsione elettrostatica. , ùn hà da cuntinuà à adsorbe, cusì chì tutta a pezza di u travagliu per ottene un certu spessore di u revestimentu di polvera, è dopu dopu à alta temperatura per fà a polvera fusione, leveling, curing, vale à dì, a furmazione di una film dura nantu à a superficia. di u travagliu.

In fatti, u spruzzo di scheletru di rimozione di polvera hè principalmente di attentu à a rimozione iniziale di l'oliu, a rimozione di ruggine è a fosfatazione.U polu di poliester deve esse usatu quandu spraying, è a temperatura deve esse cuntrullata trà 180 è 260 gradi Celsius.

5.18 (2)


Tempu di Post: 18-May-2022