• banner

Misure d'insulazione di ogni ghjornu per i cullettori di polveri autonomi ?

1. U materiale di insulation termale deve scuntrà u rendiment di insulation termale.Dopu à l'insulazione termale, a temperatura di a superficia esterna di a struttura di l'insulazione termale ùn deve esse più di 50 gradi (quandu a temperatura di l'ambienti ùn hè micca più altu di 25 gradi);Quandu a temperatura di l'ambienti hè più altu di 25 ℃, a temperatura di a superficia esterna di a struttura d'isolamentu termale pò esse più altu ch'è a temperatura di l'ambienti.Temperature 25°C.A struttura d'insulazione termale deve esse cumpleta durante a vita di serviziu cuncepita senza brusgià, putrefazione o sbucciatura durante l'usu.A struttura insulating deve avè una forza meccanica abbastanza per evità danni sottu carichi supplementari, cum'è u pesu stessu, a vibrazione, u ventu è a neve.

2. U stratu di l'insulazione termale deve esse impermeabile è ignifuga, è u pianu generale dopu à l'insulazione termale deve esse liscia è bella (u pianu dopu l'insulation termale ùn deve micca sculacciate costelli, e coste deve esse chjappà cù a piastra di guardia esterna, è una strata di flussu d'aria). struttura d'isolamentu termale deve esse stabilitu nantu à a capa esterna).

3. Misure Reliable deve esse pigliatu à assicurà chì ùn ci hè micca over-temperature, soprattuttu à a barra azzaru.

4. A custruzzione di l'insulation deve esse realizatu dopu à l'ispezione di a tenuta di l'aria o a prova di un solu cullettore di polvera.

5. L'insulazione pò esse usata in ogni cundizioni climatichi, cusì a stallazione di u bordu di prutezzione di cunchiglia hè favurevule à u drenaje.

6. A struttura di insulation termale ùn deve micca menu di 8 gaskets self-locking per metru quadru, è u spacing horizontale di rivets aluminium core-pulling hè 200mm.

7. U gruixu di a capa d'insulation hè 100mm, ogni rib rib è 50mm, è u materiale d'insulation hè lana di vetru d'alta temperatura (tipu 1000, δ=50).Pone in dui strati longu a direzzione di u grossu.A distanza scavalcata trà i strati ùn deve esse menu di un terzu di a lunghizza o larghezza di u tavulinu.U splicing deve esse strettu è pianu.A capa esterna di lana di vetru d'alta temperatura deve esse posta cù una rete d'acciaio esagonale galvanizzata è pressata cù rondelle autobloccanti.A parte inferiore di a tramoggia di cendria hè posta cù una rete d'acciaio, chì hè cumpressa cù gaskets autobloccanti.

czcz


Tempu di post: 18-Jan-2022