• banner

Saccu cullettore di polvera sopra u magazzinu

A cima di u magazzinu nantu à a cima di u filtru di u saccu hè aduprata per ogni tipu di biblioteca un equipamentu specializatu di purificazione efficiente, hà aduttatu a tecnulugia avanzata di rimozione di cenere, hà una grande capacità di trasfurmazioni di gas, un bonu effettu purificatore, una struttura simplice, un funziunamentu affidabile, menu mantenimentu. workload etc. Sta cumpagnia pruduci u MC - 48 tippu saccu di impulsu tippu catturatore di polvera biblioteca, principarmenti destinatu à a cima di silo di cimentu è migliurà un equipamentu di rimozione di polvera speciale. L'equipaggiu sò selezziunati accessori d'alta qualità, prestazione stabile, funziunamentu affidabile, da a selezzione di unità è utilizatori di lode.
Usi: principarmenti usatu in minieri, metallurgia, materiali di custruzione, machini, industria chimica, trasfurmazioni alimentarii è altre imprese industriali è minerarie bin use.And hè largamente utilizatu per filtrà polveri secche fine, non fibrose in u gasu o un equipamentu di rimozione di polvera in u gasu. u prucessu di ripresa di polvera secca, à traversu u saccu di tela sarà i particeddi di polvara flottante in u silo siparati, è l'aria pulita scaricata in l'atmosfera, in modu di prutezzione di l'ambiente.
Vantaghji: u gasu purificatu hè scaricatu da l'outlet di l'aria di a scatula superiore à traversu u saccu di filtru. Cù l'aumentu di u tempu d'usu, u polu adsorbitu nantu à a superficia di u saccu di filtru aumenta, a permeabilità di u saccu di filtru si debilita, è a resistenza. di u cullettore di polvara cresce continuously.To assicurà a resistenza di cuntrollu di polvara in a gamma di qualificati, cuntrullati da u signale di impulsu, passu à passu à apre u valve impulsu elettromagneticu, ottiene sacchetti di aria compressa da iniezione à u scheletru currispundenti, è high- flussu d'aria vitezza à traversu u scheletru induce parechje volte in un ventu in u saccu di filtru aria circundante, saccu di filtru causatu gonfiazzioni sharp subitu, cusì chì facenu u pruduttu attaccatu à u saccu di filtru rimuzzioni polvara di muru fora.

1 (3)

1 (1)


Tempu di post: 19-ghjugnu-2021